[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: komunikaty przy starcie slacka

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Fri Jun 06 2003 - 14:33:36 CEST
[slacklist] Re: komunikaty przy starcie slacka

> Set up the eth0 interface
> eth0: Setting half-duplex based on = auto-negotiated partner ability 0000.
No mi tak ustawia interfejs na dsl`a, czyli half =
mozesz albo wysylac albo odbierac pakiety - = bynajmniej tak mi sie wydaje, a
full duplex to mozesz naraz wysylac i odbierac = pakiety, w kazdym badz razie
nie jest zle, zalezy od tego jakie masz karty = sieciowe, do czego sa one
podpiete itd...

> 8139cp: 10/100 PCI Ethernet driver v0.3.0 (Sep = 29, 2002)
> insmod: = /lib/modues/2.4.20/kernel/drivers/net/8139cp.o.gz:  =
No
> such device
> insmod: = /lib/modues/2.4.20/kernel/drivers/net/8139cp.o.gz:  Hint:  =
> erors can be caused by incorrect module = parameters, including invalid IO
or
> IRQ parameters.
Bylo juz o tym na grupie, jest to blad zwiazny z = jakimis eksperymatalnym
modulem ale nie przeszkadza to prawidlowym dzialaniu = karty sieciowej. Ja
nadal nie wiem z kad sie on bierze.

> Zastanawiam sie co to oznacza i dlaczego on = usiluje dostac sie do modulu
> 8139cp skoro slack przy instalce wykrywa = 8139too
Mnie tez to zastanawia...

> i druga lamerska kwestia : w jakim pliku = skonfigurowac masquerade i gdzie
> postawic eth1
Mozesz sobie zrobic w rc.local i mozesz sobie zrobic = gdzie tylko chcesz,
wazne zeby skrypt byl gdzies dopisany po to by system = go automatycznie
uruchamial

> z gory dzieki za pomoc
Niezamaco...

-- Luko --