[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

sprzecik

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Sat Jun 07 2003 - 00:16:05 CEST
[slacklist] sprzecik

Witam.
Spalil mi sie serwerek, tzn nie wiem co mu jest ale =
odmuwila posluszenstwa, w sumie to ciezko wyczuc, = moze procek.Objaw tego
jest taki ze jak mu dam karty sieciowe na 2 pierwsze = sloty to kernel
dostaje swira i panikuje, calkiem mozliwe ze spalilem = sobie kturys slot
pci. Szkoda mi go wywalac bo sprzet byl mocarny - = pentiumik 133 ktury
chodzi mi nawet na 198Mhz, a teraz mam na pentiuma to = mi nie wyglada ale ma
120Mhz raczej to jakies 486. Chcialbym kupic cos do = hmmm 200zł tylko
wlasnie nie wiem co, a wlasciwie nie wiem co by to = moglo byc interesuje
mnie w sumie plyta gluwna i procek no i zeby = wspulpracowala z karta
graficzna na pci, moze ktos ma cos takiego hmmm = taniego co by mi sie
przydalo...

Jestem w zalobie....
... po moim serwerq...

-- Luko --