[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

bind

From: Breorn <silvain@o2.pl>
Date: Sat Jun 07 2003 - 01:20:50 CEST
[slacklist] bind

Proste pytanko teoretyczne....
W mojej sieci panuje niezły bajzel i kiedyœ = przy okazji tego że tepsa w końcu instalnie
nam łącze chciałbym postawić serwer na = linuxie na którym między innymi pracował by
bind, w zasadzie już mam całą konfigurację = łącznie z bindem (brak jest tylko
dedykowanego w tym celu kompa - póki co testuje na = swoim)
Ale póki co jest tak że sporo osób używa = kilku shitów :)  - inne zazwy kompów za
każdym razem - w dodatku w naszej ogromnej = złożonej z 8 kompów sieci są potrzebne
"aż" 2 grupy robocze... :) wszystko to = powoduje że aby dostać sie do zasobów innego
kompa trzeba się trochę namęczyć... no to = wstęp mamy za sobą.... :)
Przy okazji tego że postawiłem binda w celu = 'cachowania' zapytań wpadł mi do głowy
pomysł utworzenia (co już zrobiłem :) lipnej =
kompa lub alias można w bardzo prosty sposób =
pytanie.. :) czy to nie spowoduje jakiœ = konfliktów - głównie chodzi o windozy - przy
korzystaniu z netu czy też spokojnie może to = sobie działać ułatwiając nieco życie ???

i pytanie nr. 2 ... jak to jest z tymi podstawowymi = serwerami (root) czy faktycznie trzeba
pilnować aby zawsze były zaktualizowane  = (a  w zasadzie jak często się zmieniają) i czy
można taki proces zautomatyzować ???