[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Programy pocztowe

From: cobico <cobico@wp.pl>
Date: Sat Jun 07 2003 - 13:46:29 CEST
[slacklist] Programy pocztowe

Witam. Moje pytanie dotyczy programów pocztowych a w = zasadzie logiki którą się posługują. nie mogę zrozumieć = temat np. pine czy mutta ale nie bardzo rozumiem o co tam chodzi. = Normalnie zawsze ustawiałem serwery poczty przychodzącej i = wychodzącej , hasło do konta, nazwa konta itp. tutaj nie mogę = zrozumieć o co chodzi, jeden program do odbierania poczty, drugi do = wysyłania, albo wogóle nie potrzebny do wysyłania, nie określa = się hosta na którym jest założone konto, wszystko jakoś = pokrecone czy znacie jakiś program w którym "normalnie" = wszystko można ustawić i kożystać poczty?