[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: Doinstalowanie źrudeł jądra

From: Robert Ruszkiewicz <Robert.Ruszkiewicz@wp.pl>
Date: Sat Jun 07 2003 - 17:00:55 CEST
[slacklist] RE: [slacklist] Doinstalowanie źrudeł = jądra

#Witam uprzejmie. Zainstalowałem slacka 9 ale po = jakimś czasie
#okazało się że potrzebuję przekompilowac = jąderko i tu moje
#pytanko, jak doinstalować źrudła jądra bo = mam tylko jedną płytkę i
#szukałem tam jakiejś paczki = "kernel-source" albo podobnych ale nie
#znalazłem. Pzdrowienia

zdaje sie ze na plycie nie ma zrodel sa tylko gotowe = przekompilowane jadra
na rozne sytuacje
jezeli chcesz zrodla to musisz je chyba zassac = najlepiej z
http://kernel.org  + ewentualnie = patch jezeli chcesz poeksperymentowac z
nowinkami

pozdrawiam
Albercik