[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SSH dlaczego działa ?

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Sat Jun 07 2003 - 21:47:02 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] [slacklist] SSH dlaczego działa = ?

Użytkownik Wasilec Karol napisał:
> Witaj !
>

> prosciutkie pytanko ;) ponizej zamiescilem w =
> /etc/ssh/sshd_config niekturym uda sie zauwarzyc = ze jest prawie
> calutki zahaszowany ### to moje pytanie teraz = .... dlaczego jestem w
> stanie zalogowac sie na serwer ? przecierz tu = jest wszystko # ... czy
> jest jakis jeszcze plik konfiguracyjny ? o co w = tym chodzi ?

Witam

Na moim kompie jest jeszcze lepszy numer. Po = przeczytaniu listu
sprawdziłem plik /etc/ssh/sshd.conf =
pozwolił się zalogować, nic innego nie = pozostało tylko ssh ip_serwerka :
zerwał połączenie o myślę sobie  = sprawdzę pliki serwerka i znalazłem
różnicę: wpis w /etc/hosts.deny popa3d:ALL na = moim kompie który został
tam pomyłkowo umieszczony podczas eksperymentów =
wpisach nie działa np sshd:ALL (oczywiście na = serwerku było w
/etc/hosts.deny ALL:ALL)

          &nbs= p;            = ;            =         Pozdrawiam Jacek