[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: syslog

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sun Jun 08 2003 - 10:24:26 CEST
[slacklist] Re: syslog

Dnia 06/07/2003 01:57 PM, Użytkownik Luko = napisał:
> Witam.
> Jak wykopac z sysloga zeby np nie wypisywal w = logach wiadomosci z dhcpd.
> Kiedys jak mu dopisalem dhcpd.none to wogule nic = nie wypisywal :D...

Hello

Trochę nie rozumiesz idei działania = sysloga.
Syslog nie zbiera danych do logowania od konkretnych = programów. To dany
program wysyła logi do sysloga w tak zwanym = strumieniu. Strumienie są
zdefiniowane i z góry określone i programista = określa, że jego program
będzie logował właśnie w tym strumieniu - = poczytaj o tym.

W przypadku dhcpd wyczytałem w manie, że jego = strumień to LOG_DAEMON i
jednie to możesz ograniczyć ten strumień (ale = ograniczysz także i inne
programy, które tu logują swoje rzeczy). Pomijam = poziomy logowania.

Wydaje mi się, że jedyną możliowością jest =
przekierowanie wszystkich logów do niużywanego = strumienia i wysłanie
tego strumienia w syslog.conf do /dev/null

A prościej zwiększ czasy w dhcpd.conf i będziesz = miał mniej logów.

pozdrawiam
patt