[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kto mi poleci kombajn do budowy i zarzadzania portalem www pod linuksa

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Sun Jun 08 2003 - 16:21:43 CEST
[slacklist] Re: kto mi poleci kombajn do budowy i zarzadzania = portalem www pod linuksa

Witaj Sławomir,

W Twoim liście datowanym 8 czerwca 2003 (13:57:59) = można przeczytać:

SJ> PHPnuke , kilka przerubek i masz duży portal =
SJ> zarządzania. Opis instalacji jest w = którymś numerze linux+ zobacz
SJ> www.linuxsklep.com

Wielkie dzięki !!! Tkiego właśnie stwora = szukałem :) no to czas do
pracy sie teraz brać :)........

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl