[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack mi padl - wolanie o pomoc!

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Mon Jun 09 2003 - 01:18:44 CEST
[slacklist] Re: Slack mi padl - wolanie o pomoc!

> Dnia pon 9. czerwca 2003 00:54, = napisałeś:

> polecam pierw przejżec co sie dzieje w skrypcje = zanim się go odpali :)
> skrypt dopisuje do host.allow i host.deny = localhost!

do host.deny nie dopisuje, chyba ze zle widze... = (?)
poza tym pozniej edytowalem ten plik i takiego buga = bym tam nie
wstawil... :)

> wiec o ssh mozesz zapomniec ( zdalnie ) :- = )

> ten skrypt blokuje ci wszystkie tty
> masz mozliwosc zalogowanie na jedną konsole i = to siedząc przy kompie :)

nie przyjmowal roota i hasla na konsoli...
jak ten securetty teraz odkrecic?

> ctrlaltdel to tez sprawka SECURE.sh

ten fragment NAPEWNO wczesniej wycialem gdyz swiadomie =
CtrlAltDel dzialalo,

> brak dostepu do niektórych programow moze byc = spowodowane zdjeciem suidow z
> niektórych progsów itp itd bla bla

tak tez teraz mysle...
mozna to jakos odkrecic?

> heh ZANIM KLEPNIESZ W ENTER looknij o co chodzi = :))

looknalem, jak widac na niewiele sie to zdalo... = :)

pzdr
b.