[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack mi padl - wolanie o pomoc!

From: Dariusz 'Officerrr' K. <sad_admin@poligon.com.pl>
Date: Mon Jun 09 2003 - 01:32:26 CEST
[slacklist] Re: Slack mi padl - wolanie o pomoc!

Witam,

Monday, June 9, 2003, 12:54:15 AM, = napisales/as:

k> Witam,

k> sorry za przydlugi list ale naprawde potrzebuje = fachowej pomocy.

k> Moje problemy, wg mojego podejrzenia sa zwiazane = ze skryptem secure.sh,
k> ktory odpalilem w niedziele w poludnie (pakiet = Slackmore wg artykulu z
k> : http://hacking.pl/articl=
k> "Zabezpieczanie")

k> Dziwne to gdyz od 12:00 do godziny 22:00 = wszystko chodzilo jak trzeba
k> a pozniej po prostu stracilem zdalna kontrole = nad routerem. Objawilo
k> sie to tym, ze nagle programy wykonywalne typu = wget, mc przestaly sie
k> uruchamiac jakby prawa do nich cos mi zmienilo. = Po zamknieciu sshd,
k> juz nie moglem sie zalogowac (access =

k> Komp, po tym jak do niego w nocy dotarlem, nie = reagowal na zadne
k> polecenia, root nie przyjmowal hasla, nie mozna = bylo rowniez
k> zrestartowac go przez CtrlAltDel.

k> Po recznym reboocie, Lilo sie odpala, jajko = startuje bez problemu,
k> ale po dotarciu do INITTAB na konsoli = jest:

k> - cannot execute /etc/rc.d/rc.S
k> - cannot execute /etc/rc.d/rc.M
k> - cannot execute /sbin/agetty
k> - cannot execute /sbin/agetty (ta linia sie = powtarza wielokrotnie)
k> [...]

Sprawdz prawa plikow w /lib.
Mialem taki problem jak moj skrypt do robienia paczek = zrobil mi gzip
/lib/* ;]

--
Pozdrawiam,
Dariusz 'Officerrr' Kolasinski