[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Chello a Linux

From: Przemysław Żydak <pzydak@itc.pw.edu.pl>
Date: Mon Jun 09 2003 - 11:30:58 CEST
[slacklist] Re: Chello a Linux

Dzieki, ten problem jest do rozwiazania bez problemu. = Musze zatem tylko
dojsc do tego czy mozna postawic nawet glupie ssh i = ftp dla siebie.
Czekam tez ogolnie na opinie w temacie Chello. A moze = ktos ma doswiadczenia
z Chello i z Neostrady? Ja chyba wolalbym neo, ale = jest ona dwa razy
drozsza. Proponuja mi chello za 159zl z tv, czyli 109 = zl za internet. A Neo
to chyba 200zl miesiecznie. No i instalacja. Chello =
neo to minimum 300-400zl z tego co kojarze...

Pozdrowienia
Przemek