[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

obraz slacka 8.0

From: Kajsar <kynek321@poczta.onet.pl>
Date: Mon Jun 09 2003 - 22:32:07 CEST
[slacklist] obraz slacka 8.0

Hello Kajsar,

  nie wiem skad jestes bo mam plytke slacka 8.0 i = moge ci ja dac :)
  mieszkam w gliwicach , a jesli sie okaze ze = nie mieszasz w poblizu
  to moge ci zarzucic ta osmeke ale musisz miec = swojego ftp

jak najbardziej sie nato pisze ale z czym umnie jest = problem mam juz dwie plytki 8.0 i zadna mi niebutuje a u kumpla ta sama = plytaka idzie bez problemu wyczytalem ze to moze byc wina biosu = awarda  i zazwyczaj trzeba znalesc inna plytke ktora zaskoczy bo = podobnie jest u kumpla 8.1 iu niego nieidzie a umnie idzie

jak ominac butowanie zeby wystartowac instalacje gg = 793656

pozdrowionka  krzysiek