[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ssh i logowanie rooooot :)

From: kadzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Tue Jun 10 2003 - 23:00:03 CEST
[slacklist] Re: ssh i logowanie rooooot :)

:) To jeszcze zbadaj czy masz cos takiego:
AllowUsers root user1 user2
jesli tak to usun roota jak za pewne sie domyslasz = :P
Aha no i jak startujesz ssh?? Z inetd czy jako demon? = To chyba moze miec
znaczenie. U mnie to allowusers dziala cacy :P Jak = kogos tam nie wpsize to
nie moze sie zalogowac.

pozdrawiam
kadzbi

> no chyba żartujesz :)  niemam nic = zachaszowanego, specjalnie siedzialem
kilka
> godzin i budowalem tego configa .... ale demon = niereaguje na niekture
opcje