[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid

From: kadzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Tue Jun 10 2003 - 23:17:18 CEST
[slacklist] Re: squid

spokojnie mozna a najszybciej sie o tym przekonasz jak = zachaszjesz ta linie
i dasz squid -restart czy reload nie pamietam ;) To = polecenie karze twojemu
squidowi laczyc sie ze stronkami przez cache tpsa co = nie jest dobrym
pomyslem jesli chodzi o wiekszosc stronek polskich. = Ja mam tak ustawione
zeby z zagranicznymi stronami laczyl sie przez cache = polibudy wroclawskiej a
z polskimi bezposrednio.

kadzbi