[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ssh i logowanie rooooot :)

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Tue Jun 10 2003 - 23:32:49 CEST
[slacklist] Re: ssh i logowanie rooooot :)

Witaj kadzbi,

W Twoim li¶cie datowanym 10 czerwca 2003 (23:00:03) = można przeczytać:

k> :) To jeszcze zbadaj czy masz cos = takiego:
k> AllowUsers root user1 user2
k> jesli tak to usun roota jak za pewne sie =
k> Aha no i jak startujesz ssh?? Z inetd czy jako =
k> znaczenie. U mnie to allowusers dziala cacy :P = Jak kogos tam nie wpsize to
k> nie moze sie zalogowac.

k> pozdrawiam
k> kadzbi

k> opcje

a zapomnialem dodac wczesnie je startuje go  = komend± przez rc.sshd
potem zaczołem pisac sshd restart a teraz zeby miec = pewnosc to uzywam
polecenia sshd -f sshd_config :)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl