[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aktualizacja slacka.

From: Michał Piłat <mikie@mikie.one.pl>
Date: Wed Jun 11 2003 - 13:03:35 CEST
[slacklist] Re: Aktualizacja slacka.

W liście z ?ro, 11-06-2003, godz. 12:06, = binio@novacom.pl pisze:

> poldek w openBSD jest program ktory sprawdza = jakie pakiety mozna uaktualnic
> itd. Prawie kazdy system ma cos takiego a = slack?? Poniewaz mam zainstalowana
> wersje 8.0 myslalem na upgradem do 9.0, ale jak = przeczytalem w jaki sposob
> proponuja ten upgreade przeprowadzic (chodzi mi = o ta instrukcje na cd) to
> stwierdzilem ze wiecej zlego narobie w systemie = niz jak pozostanie stare
> oprogramowanie. Bo w zasadzie wole zeby ktos mi = sie wlamal na serwer i
> wszystko pokasowal niz zebym sam uwalil sobie = system :P Chodzi mi o to ze
> [...]

Witam!

A czemu miałbyś mieć śmietnik? upgradepkg = kasuje niepotrzebne pliki. Ale
zainteresuj się projektem swaret, znajdziesz na = freshmeacie. Całkiem
dobrze działa(ł)*

*Nie radzi sobie dobrze ze zmianą wersji z = jednoczesną zmianą
architektury (i386 -> i486), ale generalnie da = się to zrobić więc mimo
wszystko dalej używam i polecam

pozdrawiam

--
Michał 'Mikie' Piłat | = mikie(at)mikie(.)one(.)pl
   Próbuję desperacko zrozumieć, =

          &nbs= p;            = ; --- Dave Edison