[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aktualizacja slacka.

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Wed Jun 11 2003 - 16:42:53 CEST
[slacklist] Re: Aktualizacja slacka.

Szukam jakiegos rozwiazania (np programu, skryptu) = ktory sam polaczy sie z ftpem slacka i sprawdzi ktore pakiety sposrod = tych ktore mam moge uaktualnic. Czy ktos rozwiazal jakos zgrabnie = problem aktualizacji??

>Chetnie napisze artykul jak zrobic szyfrowane = haslo w ftp, ale czy to komus sie przyda??

Co do akutalizacji pakietow mozesz zajrzec sobie pod = te adresy:
http://slackpkg.sourceforge.net= /
http://strony.wp.pl/wp/c_kruk/   --> slack90more-1.0.tgz
jest jeszcze cos takiego jak swaret
http://swaret.xbone.be

a taki artykul to by sie przydal, ja chetenie = przeczytam :)

pozdriawiam demeus