[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zarzadzanie uzytkonikami

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Wed Jun 11 2003 - 23:02:31 CEST
[slacklist] Re: zarzadzanie uzytkonikami

Witaj ..::,

W Twoim liście datowanym 11 czerwca 2003 (22:31:27) = można przeczytać:

P> potrzebuje programu ktory pomoze mi dodawac = uzykownikow z okresleniem jego
P> dostepu. Zeby np user john mial dostep tylko do = ftp a user xz mial ssh i ftp.

P> doradzcie cos

przyłonczam sie do prosby... ewentualnie czy ktos ma = juz gotowy skrypt
uwzgledniający przy zakładanu uzytkownika opcje = takie jak : prawo do
ssh, katalog na www (apache)i hasełko (.htacces), = tworzenie konta na sambie(hasła), prawo
korzystania z ftp, konta pocztowe tworzenie i ich = katalogi, i jeszcze
kilka usług ....

wiem ze częśc mozna by rozwiazac jedna metodą =
mnie interesowałby skrypt ktury po instalacji = slackware przegrywałbym
na system i droga wolna .... administrator ma cudowne = zycie ;)
...przynajmniej podczas budowy lub odbudowy systemu z = uzytkownikami;)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl