[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: samba problem

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Thu Jun 12 2003 - 19:16:45 CEST
[slacklist] Re: samba problem

Witaj Andrzej,

W Twoim li¶cie datowanym 12 czerwca 2003 (16:27:22) = można przeczytać:

A> Witam
A> Mam pytanko dotyczace samby W jaki sposob mozna = udostepnic dysk fat Wiem ze
A> jak mialem slacka 8.1 to sie dalo a teraz jak =
A> cos takiego :

A> mount -t smbfs //pencio/public = /home/dysk/
A> Password:
A> 1357: tree connect failed: ERRDOS - = ERRnosuchshare (You specified an invalid
A> share name)
A> SMB connection failed

A> Wiem ze to wina praw dostepu do partycji fat bo = w logach dostaje cos takeigo:
A> [2003/06/11 22:52:44, 0] = smbd/service.c:make_connection(599)
> [...]

w fstab musisz dac rw b±dz ro do partycji = windowsowych i tworzysz
zasób ze scierzk± do miejsca gdzie jest = podmontowana partycja windy
jesli chodzi o usostepnianie fata po sieci

jesli chodzi o widzenie fata  na linuxie to chyba = jest cos takiego jak
mount //dev/hdXX /mnt/fat_dysk :)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl