[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+ slackware pomocy(mail w poprawionej wersji[mam nadzieje])

From: Filip Pniewski <filipniewski@op.pl>
Date: Fri Jun 13 2003 - 00:17:03 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+ slackware pomocy(mail w poprawionej = wersji[mam nadzieje])

Fazji wrote:

>adsl-setup  - poprawnie wpisz wszystkie = ustawienia (zwlaszcza nazwe
>uzytkownika i password)
>adsl-start - odpala polaczenie
>natomiast karty nie musisz konfigurowac jako = DHCP
>A porade z www.slackware.com.pl mozesz sobie = odposcic dotyczy neostrady bez
>"+".
>
>pozdrwaiwm Fazji GG: 74104

tez o tym myslalem i zrobilem tak
specjalnie wpisalem raz zle haslo, ale wtedy nie = pisal wyswietlal bledy.
 Z ifconfig wynika ze niby w porzadku, bo jakis = transfer jest.
Niestety faktycznie to internet nie dziala :(