[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Hallo Slackist

From: Piotr Simon <slacklist@tenboard.com>
Date: Fri Jun 13 2003 - 17:14:44 CEST
[slacklist] Hallo Slackist

Witam wszystkich.

Mam pytanie do Panów Konrada Lapsza i Darusza L. = (Officerrr)
W jakim celu podsyłacie emaile na prywatne adresy z = podpiętymi plikami
używajac subject: [slacklist] bleble ( w sumie to = nie ważne, ważne jest że
nie przyszło z   = bacardi.contrario.pl?
Zawieraję te pliki wirusy?

Nie zwróciłbym na to uwagi gdybym 09.06.2003 był = jeszcze użytkownikiem
Slacklisty. (Pepe, unsubscribe 31.05.2003)
Panowie Administratorzy mog± to w bardzo prosty = sposób sprawdzić.
(thesaint(małpek)tenboard(kropek)com na ten adres = się po raz pierwszy
zarejestrowałem pod nickiem Pepe.

Nawiasem mówi±c subject [slacklist] pięknie = się miesza z prawdziwym subjectem
Slacklisty.

Oba emaile które zostały wysłane na moj prywatny = adres z pierwszej
rejestracji.
http://www.tenboard.com= /~sajmon/KondradL
http://www.tenboard.com= /~sajmon/DariuszK

Pozdrawiam
Sajmon alias Pepe

PS.
Czyżby to był przypadek że oba emaile zostały = wysłane przez ten sam server?
Być może ten email nie jest potrzebny ponieważ = obaj Panowie może komu¶ chcieli
odpowiedzieć prywatnie i przez przypadek zostałem = wybrany ja.
Jednak jest to jak dla mnie trochę dziwne, = tymbardziej że do Pana Konrada
Lapsza napisałem email z pytanie do czego to ma = służyć i do tej pory nie
dostałem odpowiedzi.
http://www.tenboard.c= om/~sajmon/post_do_KL
Życzyłbym sobie wyja¶nienia tej conajmniej =
mnie.