[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wget

From: Tomek S. <tommysca@go2.pl>
Date: Sat Jun 14 2003 - 11:02:00 CEST
[slacklist] Re: wget

sekund ?

> Opisane w manualu (ja mam tylko angielski) opcje: = --wait=seconds lub
lepiej
> --waitretry=seconds

No niestety ale nie działają te funkcje :(

tomek@SERWER:~/2fast$ wget --waitretry=30
ftp://xxx:xxx@xxx.xx.xxx.xx/2.Fast.2.Furious.PROPER.SVCD.TS-= TCF/CD2/tcf-2fts
b.r55

--10:42:50--
ftp://xxx:xxx@xxx.xx.xxx.xx/2.Fast.2.Furious.PROPER.SVCD.TS-= TCF/CD2/tcf-2fts
b.r55
           = => `tcf-2ftsb.r55'
Connecting to xxx.xx.xxx.xx... connected.
Logging in as just ...
The server refuses login.
Retrying.

--10:42:52--
ftp://xxx:xxx@xxx.xx.xxx.xx/2.Fast.2.Furious.PROPER.SVCD.TS-= TCF/CD2/tcf-2fts
b.r55
  (try: 2) => `tcf-2ftsb.r55'
Connecting to xxx.xx.xxx.xx... connected.
Logging in as just ...
The server refuses login.
Retrying.

Tak robi 3 próby i po tym ban a pomiędzy próbami = nie ma żadnej przerwy tylko
ponawia połączanie
jedno za drugim. Próbowałem obu opcji - wait oraz = waitretry i obie nic nie
zmieniają w sposobie
łączenia się :( Ktoś ma jeszcze jakieś = pomysły ?