[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zdalny pulpit

From: bogas <b80@wp.pl>
Date: Sat Jun 14 2003 - 22:11:09 CEST
[slacklist] Re: zdalny pulpit

Hello Wasilec,

Saturday, June 14, 2003, 9:04:23 PM, you wrote:

WK> Witaj Sławomir,

WK> W Twoim liście datowanym 14 czerwca 2003 = (20:24:33) można przeczytać:

WK> a ja mam pytanko takowe .... user gdy ma konto = shelowe i sie zaloguje
WK> z dowolnego miejsca na swiecie i odpali = komende startx to umnie na
WK> serwerku sie odpalają X-sky a u niego nie . =

WK> 1. niedopuscic do odpalania x-ów umnie na = serwerku
    np ustawic odpwiednie prawa  =
    mial prawa wykonywanie ten = user
WK> 2. np. trzech zalogowanych userów mogło = odpalić X-sy w jednym czasie
WK> (mi narazie to sie nie udało, tylko jeden = user moze miec odpalone x-sy
WK> a ponoc linux to system wielozadaniowy = ;)  )

da sie odpalic kilka Xow naraz tylko trzeba wskazac na = ktorej konsoli
maja sie odpalic, jezeli nie podasz to standardowo = odpala na 7 , wiec
jak chcesz odpalic jeszcze jedngo a nie podasz ze np = na 8 to jasne ze
bedzie sie plul i ze sie nie odpali

--
Best regards,
 bogas         = ;            =        mailto:b80@wp.pl