[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

autoryzacja w apachu

From: Karol Wasilec <wasilec@wp.pl>
Date: Sun Jun 15 2003 - 20:04:10 CEST
[slacklist] autoryzacja w apachu

witam wszystkich.

słuchajcie mam duzo zrudelek apropo autoryzacji = w  apachu ale ....

tak tyglada muj pliczek .htaccess w public_html w = katalogu uzytkownika

AuthType Basic
AuthName index.htm
AuthUserFile /home/karol/public_html
require user karol

komendą htpasswd -c = /home/karol/public_html/.htpasswd karol uttworzylem haslo
ide do przegladarki odpalam ip/~karol i pokazuje sie = mi okienko z pytaniem o
login i haslo .....i za holere niemoge wejsc na = swoją strone :(
dodam ze w htpd.conf mam wpis

AccessFileName .htaccess

czy ktos wie co przegapilem i czemu nieprzechodze = pomyslnej autoryzacji ?
dziekuje za pomoc .... juz oczoplonsów dostaje = ;)