[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jądro i kompilacja

From: bogas <b80@wp.pl>
Date: Mon Jun 16 2003 - 10:14:50 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] jądro i kompilacja

Hello wilde,

Monday, June 16, 2003, 9:53:59 AM, you wrote:

w> Witam @LL
w> prawdopodobnie bede mosial przekompilowac jadro = bo po instalacji 9.0
w> wylaczylem w biosie funkcje usb a slack przy = starcie wywala jakies
w> komunikaty o wykryciu usb , no i jescze jest = sprawa z
w> cpu mam plyte na LX i chcialem wlaczyc obsluge = 2 CPU ale jak sie
w> dowiedzialem do tego trzeba
w> przekompilowac jajko , jeszcze nigdy tego nie = robilem i niemam pojecia co i
w> jak , ale kazdy kiedys to
w> mosi przjsc ;D wiec czy ktos moze podac mi = linka do jakies stronki gdzie
w> jest to wmiare po ludzku
w> opisane jak to zrobic z slackiem 9.0 , no i = jeszce jakis wlasne rady i
w> spostrzezenia byly by bardzo mile widziane ;D =
w> WiLdE

http://www.linuxindex.= pl/podstawy/kernel/

--
Best regards,