[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jądro i kompilacja

From: Filip Pniewski <filipniewski@op.pl>
Date: Mon Jun 16 2003 - 18:42:57 CEST
[slacklist] Re: jądro i kompilacja

wilde wrote:

>Witam @LL
>prawdopodobnie bede mosial przekompilowac jadro = bo po instalacji 9.0
>wylaczylem w biosie funkcje usb a slack przy = starcie wywala jakies
>komunikaty o wykryciu usb , no i jescze jest = sprawa z
>cpu mam plyte na LX i chcialem wlaczyc obsluge 2 = CPU ale jak sie
>dowiedzialem do tego trzeba
>przekompilowac jajko , jeszcze nigdy tego nie = robilem i niemam pojecia co i
>jak , ale kazdy kiedys to
>mosi przjsc ;D wiec czy ktos moze podac mi linka =
>jest to wmiare po ludzku
> [...]

Ja długo  miałem klopoty z kompilacją = jądra
Mogę polecić  Ci howto z
www.jtz.org.pl
warto też zajżeć na = www.debian.e-legionowo.pl
,ale zawiera uniwersalny sposób kompilacji, bardzo = klarownie
wyłożony,    omawia także = różne porogramy ułatwiające ten proces)
Sam mam slackware 9.0 i  według mnie = powineneś sciagnąc tarbala z
kernelem 2.4.20(możesz sprówać także z 2.4.21 = pewnie ktoś już ma i ci
pomoże,aha z www.kernel.org), musisz także = pamiętać o  zainstalowaniu
odpowiednich pakietów  (takich jak = ncurses-dev), i oczywiście ustawieniu
i przeładowaniu bootloader-a.
Powodzenia