[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Konfiguracja gg2 pre3 i gtk 2

From: kabi9 <kabi9@wp.pl>
Date: Tue Jun 17 2003 - 09:48:13 CEST
[slacklist] Konfiguracja gg2 pre3 i gtk 2

Witam!
Otoz mam maly problem chcem zainstalowac gnu gg wiec = przechodze do
konfiguracji ./configure
i wszystko idzie calkiem niezle do momentu:
checking for gtk+-2.0 >= 2.2.0... Package = gtk+-2.0 was not found in the
pkg-config search path.
Perhaps you should add the directory containing = `gtk+-2.0.pc'
to the PKG_CONFIG_PATH environment variable
No package 'gtk+-2.0' found
configure: error:
tu oczywiscie nastepuje wyjscie.Nasuwa sie ze nie mam = gtk2 ale
sprawidzilem i mam zainstalowane
ls /var/log/packages/
#no i jest
gtk+2-2.2.1-i386-1
Wiec moze ktos moglby mi powiedziec co jest nie tak = ?Aha jeszcze jedno
jak zainstaluje to z pakietu
to wszystko dziala.Dodam ze uzywam slackware = 9.0.
Pozdrawiam i oczekuje pomocy
Kabi