[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: rozklad mocy procesora

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Tue Jun 17 2003 - 23:24:39 CEST
[slacklist] Re: rozklad mocy procesora

On Tue, 17 Jun 2003 22:23:33 +0200
"Wojciech Potyka" = <wojtek@netprovidence.com> wrote:

> nice daje tylko priorytety a ja chcialbym na = stale ustawic ze jakis
> proces lub ich grupa ma dostep do
> powiedzmy 30 % mocy systemu bez w zgledu na to =
> czy nie.
> Przykladowo jakis program o niskim priorytecie = moze zajac caly
> system w momecie gdy nic innego nie odwoluje sie =

tak chyba powinno byc, nie po to sie wsadza do kompa = pentium 2141241
zeby poizniej obcinac jego moc do mocy porownywalnej = z 486 :P

jesli program ma niski priorytet to wykona sie dopiero = po wykonaniu
wszystki programow z wyzszymi priorytetami( w bardzo =
uproszczeniu, pomijajac ze beda sie wykonywaly = "rownolegle" na procku
itd itp )

--
Skopi