[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: rotacja logów squida (raz jeszcze)

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Thu Jun 19 2003 - 22:47:14 CEST
[slacklist] Re: rotacja logów squida (raz jeszcze)

Już był ten temat ale przypomnę = troszeczkę:
trzeba skorzystać z czegoś innego?

Odpisał mi Paweł Rohde:
> [...]
>      rotate 1
>      =
>      compress
>      notifempty
>      missingok
> }
>
> /var/log/squid/store.log {
>      weekly
>      rotate 1
>      =
>      compress
>      notifempty
>      missingok
> # This script asks squid to rotate its logs on =
> # Restarting squid is a long process and it is = not worth
Na początku chciałem podziekować Pawłowi za =
Stwierdziłem ze do wygenerowania rotacji logów = squida  wystarczy zastosować
komendę:
squid -k rotate
logi się pięknie rotują, nie trzeba korzystać = z logrotate.
U mnie powyższy skrypt wywalał błędy (dlatego = kombinowałem i
wykombinowałem).
Natomiast chciałem się dowiedziec co znaczą = poszczególne opcje w powyższym
pliku ( po angielsku lipa :(   ) . Czy ma = ktos odnośnik do jakiegoś
polskiego manuala logrotate?