[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: uruchamianie programów

From: Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl>
Date: Fri Jun 20 2003 - 09:49:33 CEST
[slacklist] Re: uruchamianie programów

On Fri, 20 Jun 2003, Tomek S. wrote:

TS> Nie zadziałało - dodałem użytkownika = tomek do grupy root i przy próbie
TS> odpalenia wyskakuje:

TS> tomek@SERWER:~$ netwatch
TS> Can't get socket: : Operation not = permitted

TS> Może jest jaki¶ inny sposób na zezwolenie = zwykłym użytkownikom dostęp do
TS> konkretnych plików. Aha zmieniałem jeszcze = prawa do pliku /usr/bin/netwatch
TS> na danego usera i też nie poszło.

Zezwolenie zwykłym użytkownikom na dostęp do = konkretnych plików realizuje się
przez polecenia typu chmod, chown, chgrp itd. = Powyższy komunikat nie ma nic
wspólnego dostępem do pliku (programu) = netwatch.

Nie używam tego programu, więc nic więcej nie = podpowiem.

--
MOVE ME VOOYOO!
***** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> = Linux User (#231463) *****