[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Isat 2.2

From: Tomek S. <tommysca@go2.pl>
Date: Mon Jun 23 2003 - 08:45:13 CEST
[slacklist] Re: Isat 2.2

> Witam !!!!  Pozdrawiam wszystkich!!!
> Moje pytanie  - jak wskazuje temat dotyczy = Isat 2.2 .
> Zainstalowałem na serwerze dzielenie łacza = Shaperd.
> Jak  zainstalować , uruchomić i = przeglądać statystyki programem  Isat 2.2
?
> Jak przeglądać te statystyki zdalnie z = windy??
> Jeszcze raz pozdrawiam !!! Z góry dziekuję = za odpowiedź !!!
> Mirek

odpowiedź na to pytanie znajdziesz na stronce http://lstat.sourceforge.net/<= /FONT>

przeglądarka musi umożliwiać odpalanie = skryptów CGI. Obecnie też walczę już
drugi dzień z tym programem i jak narazie = nieskutecznie :( (niby
zainstalowało proram a żadnego pliku ze = statystykami nie tworzy - sam plik
configure zawierał ścieżki do plików inne = niż te które mam w systemie).

Pozdrawiam