[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Problem z kartą TV

From: PLum <pl_um@go2.pl>
Date: Mon Jun 23 2003 - 19:24:06 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: Problem z kartą = TV

Hello cobico,

Sunday, June 22, 2003, 5:54:25 PM, you wrote:

> [...]

hmm tutaj sie nie zgodze bo ja mam flyvideo3000 i dupa = bez patchowania
jajka sie nie obejdzie (mowie w czasie przyszlym bo = nadal sie za to
nie wziolem ;(...a prawde mowiac raz cos mi nie = poszlo i narazie to
olalem mam wazniejsze sprawy obecnie na = glowie...)

mam nadzieje ze seria 2.6.x to naprawi :) (tylko kiedy = to bedzie)

--
Best regards,
 PLum         =             &= nbsp;      mailto:pl_um@go2.pl