[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: radio

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Mon Jun 23 2003 - 22:43:49 CEST
[slacklist] Re: radio

Witaj Wasilec,

W Twoim liście datowanym 23 czerwca 2003 (22:04:29) = można przeczytać:

WK> Witaj Poochini,

WK> W Twoim liście datowanym 23 czerwca 2003 = (21:50:52) można przeczytać:

WK> ...a ja potrzebuje szóstki w = totka......
WK> ..
WK> no moze ktos mi skreśli ??? :)

jaja nie jaja .... tzeba sobie jakoś urozmaicać = zycie ;) szczególnie
ze jutro mam poprawkową sesje :) tylko cichosza = ;)

a tak apropo to jak sie radio będzie zwać :?? = "Tu radio slack...
nadajemy audycje jak skonfigurować ble ble = autorstwa lamera ble ble :)"

faktycznie moze to i dobry pomysł :)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl