[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kilka krótkich pytań o apache

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Tue Jun 24 2003 - 11:51:02 CEST
[slacklist] kilka krótkich pytań o apache

skompilowałem apache 2.046 z ssl i jeszcze z = błąd:
[Tue Jun 24 11:42:26 2003] [alert] (EAI 2)Name or = service not known: mod_unique_id: unable to find IPv4 address of = "server"

Configuration Failed

i nie wstaje,  nie mam pojęcia co to jest, = miałem poprzednio, próbowalem tylko podmienić pliki = httpd.conf).

Czym właściwie różnią się wersje apache = 2.X.X.X od 1.X.X.X i których używacie, słyszałem coś o = włamach na wersję 1.X.X.X, czy to prawda że łatwiej się = włamać?

Czy możecie mi polecić jakiś dobry opis = języku :)
http://www.neokr= aft.net/docs/apache2/chap3.html

pozdrówka i prosze o jakiegoś helpa co do tego = błędu!