[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neo+ z usb

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Jun 24 2003 - 22:05:11 CEST
[slacklist] Re: neo+ z usb

sie
> A nie muwili nic o mniejszej opłacie z = tytułu zakupu na własną rękę
modemu?

A owszem, mowili i jest to tez (po czesci) w ich =
uwage ze reklamuja neo+ za cene 399 zl, podczas gdy w =
opiewa na kwote 199 zl ?? I tu jest wlasnie sedno, = zestaw instalacyjny ktory
nalezy nabyc w tepsie kosztuje wlasnie roznice, czyli = 200 zl. Niemniej tego
zestawu mozna u nich nienabywac a poszukac na wlasna = reke. Acha... co do
firmy, te ktore sprzedaje tepsa sa filmy Lucent = Technology. Ja ich poprostu
meczylem ze nie mam w kompie zlacza usb ;-)

Zas odnosnie tematu mtu, ktos tam wspomnial ze po ttl = a nie mtu rozpoznaje
sie systemy, tak o ile ktos nie bawil sie w zmiane = ttl ;-)

Pozdroffka
Machoni