[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slack - lan - win - tpsa

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Jun 25 2003 - 18:23:26 CEST
[slacklist] Re: slack - lan - win - tpsa

Dnia śro 25. of June 2003 17:40, = napisałeś:
> Witam.
> Temat troszke dziwny ale moze dlatego ze nie do = konca wiem gdzie jest
> zrodlo problemu.
> Klasyczny uklad serwetr na linuxie (slackware - =
> (l)userwo na windzie, lacze tpsa (dsl)
> A na czym poelga problem - otoz czasami siedz =
> polaczaczenie ssh do serwera nichce sie wywola, = strobny nie laduja sie albo
> wogole nie znajduje adresu. Wychodzilo by ze cos = nie tak z siecia, ale
> lokalnie cala siec dziala, co cieawsze ping na = serwer i nawet na zewnetrze
> adresy wychodza bezproblemow i sa w granicach 20 = ms. Po jakims czasie
> [...]

Problem już był przez kogoś poruszany i działo = się to samo, myśleliśmy że to
chodzi o długość MTU ale pewien grupowicz = rozwiał wszelkie wątpliwości
podając link do info w tpsa gdzie jak byk napisali = że długość ta ma wynośić
1500 czyli wszystko gra. Przyczyna tego bajzlu moim = zdaniem leży po stronie
naszej ukochanej tpsa gdzie panowie = "fachowcy" administrują sprzętem nie do
końca wiedząc co czynią. Pozdrawiam