[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neo+ z usb

From: robert lipiński <freeman15@wp.pl>
Date: Thu Jun 26 2003 - 11:01:45 CEST
[slacklist] Re: neo+ z usb

 Witam , niedawno całkiem znalazłem = "inne"
 driwery do cudactwa zwanego Sagen fast 800 i = muszę powiedzieć
że uruchomiłem to urządzonko co prawda = musiałem dorwać
odpowiednią płytę główną z Usb na intelu = 440 Bx i postawiłem to
na czymś zwanym PLD , natomiast w necie znalazłem = opis dotyczący
Slacka nie pamiętam z jakiej on jest strony ale = gdyby ktoś był
zainteresowany to mogę go przesłać oczywiście = mam nadzieję za
zgodą autora , nie wiem jak to chodzi na slacku = gdyż nie
posiadam w tej chwili slacka 9

Lpiński Robert Zamość Polska

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze = oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.htm= l