[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z dyskiem

From: Filip Pniewski <filipniewski@op.pl>
Date: Fri Jun 27 2003 - 12:51:11 CEST
[slacklist] Problem z dyskiem

Czesc, nan troche ptoblem troche offtopic, ale nie = wiem do kogo innego
moglybym sie zglosic

Mam dysk twardy sigate-a baracude; 40Gb. Niestety moj = bios nie potrafi
go wykryc.
Zalozylem wiec zworke ograniczajac pojemnosc do 32 = Gb.

Co mam zrobic by moc w pelni wykorzystac pojemnosc =
(Moze pomimo iz bios go nie wykrywa linux sobie z nim = poradzi?)

Jesli nie ma takiej mozliwosci to jaki bios powinienem = zainstalowac,
by moc wyjac wreszcie zworke i nie utracic =
(czyli zainstalowanego i skonfigurowanego = slacka)

Z gory dzieki za pomoc

Ps. dysponuje jeszcze dyskiem tej samej firmy 8Gb, = mozna wiec na niego
przegrac linuxa, ale nie zabardzo wiem jak