[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Serwer chat'owy

From: szumi <w1412@box43.pl>
Date: Fri Jun 27 2003 - 12:14:44 CEST
[slacklist] Re: Serwer chat'owy

----- Original Message -----
From: "Stephan" = <stephan2@wp.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Friday, June 27, 2003 1:05 AM
Subject: [slacklist] Serwer chat'owy

> Witam,
>
> jako ze sa wakacje i jest wiecej czasu, = posatwnowilem mapisac sobie
> programik. Bedzie (? ;) to program typu = gadugadu. Chcialbym go napisac
> (chodzi mi o klienta) w C++ Builderze (to = najlepiej znam :). Serwer
> chcialbym napisac na linuksa. Jeszcze czegos = takiego nie robilem i mam
> kilka pytan, byc moce ktos bylby mi w stanie = udzieli kilku informacji,
> a moze ktos bylby zainteresowany = wspolpraca?
>
> Moje pytania:
> W czym pisac taki serwer? Czy sa na necie jakies =
> [...]
Hej

Wydaje mi sie ze przy pisaniu programu dla serwera = najlepiej skorzystac z
technologii oferowanych w javie ( np JMS z tego co = pamietam ). Zajmowalem
sie tym jakis czas temu. Proponuje poszperac po = www.javasoft.com.

Co do udziału w projekcie to bylbym chetny. Moglbym = sie zajac wspolpraca
przy tworzeniu serwera. BC++ tez nie jest mi obcy :) = wiec i w kliencie
moglbym dorzucic moje 5gr:) Nie wiem tylko jak to = jest z laczeniem BC++ i
javy, ale chetnie sie dowiem.

Jak jestes zainteresowany wspolpraca ze mna daj = znac
Szumi
szumano@o2.pl