[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z dyskiem (precyzuje)

From: Filip Pniewski <filipniewski@op.pl>
Date: Fri Jun 27 2003 - 22:39:59 CEST
[slacklist] Problem z dyskiem (precyzuje)

Mam 2 dyski:

40Gb(duzy) - podmontowany jako 1 master (Moge uzywac = tylko 32Gb(poniewaz
mam stary bios),
powiedziano mi ze jak wyjme zworke i bios go nie = pozna to linux da sobie
rade.

8Gb(maly)- podmontowany jako 2 slave

Teraz slacka mam na duzym dysku, a chce go miec na = malym  #bios  :(

Zamierzam to wykonac tak:
1. Utworzyc na malym dysku 2 partycje(swap i  =
2.  Na ext3 przegrac system
3. Dokonac zmian w /etc/fstab(*zmienic lokalizacje = swapa i ext3) }na
malym dysku
4.W lilo zmienic by bootowal z dyskietki, zmienic = lokalizacje partycji i
przeladowac lilo
5. zamienic miejscami dyski

Czy to dobry sposob?
Jakies sugestie?
*Czy lokalizacje swapa i ext3 mam podac jako = /dev/hda(iles tam), pomimo
iz narazie sa podmontowane jako /dev/hdd(iles = tam)?            =