[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

ETerm i fluxbox

From: Barto <bartek@starnet-computer.one.pl>
Date: Sat Jun 28 2003 - 14:27:10 CEST
[slacklist] ETerm i fluxbox

*This message was transferred with a trial version of = CommuniGate(tm) Pro*
Witam...

Mam slacka 9.0 na lapie(PII300Mhz) i zmuszony jestem = fluxboxa
uzywac(lubie znaczy sie) z ROXem(fajna = zabawka).Zawsze podobala mi sie
konsolka zwana Eterm ktorej w slacku 9.0 brakuje.Wiec = ja sobie
sciaglem,kompilka i zasuwa.Ale problem polega na tym = ze nie moge zmienic
ani tla,ani tematu,ani w sumie zadnych ustawien = zwiazanych z wygladem
Eterma....jak to zmienic???I dlaczego tak jest skoro = w slacku 8.1 gdzie
Eterm byl standardowo(w gnomie bodajze) wszystko =
slicznie(przezroczystosc np)cO =

POZDRO

        Bartek