[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jeszcze raz

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Sat Jun 28 2003 - 16:24:32 CEST
[slacklist] Re: jeszcze raz

> ulega ciaglemu pomniejszaniu???
> zrobic?

pewnie /var masz podmontowane na tej samej partycji =
będa to logi. Ta łata nie powoduje zwykle zbyt =
najwyższym poziomie). Ale nie wywalane logi zawsze = zapchają dysk.

> A co oznacza "grsecurity [MEDIUM]" = pierwszy raz o tym słyszę, co to jest?

 To łata na jajko, która daje kilka fajnych = zabezpieczeń, a [MEDIUM] to
jedem z 3 leveli ustawień bezpieczeństwa ( są = jeszcze możliwe ustawienia
własne)