[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z dyskiem (precyzuje)

From: Krzysztof Górski <kshys13@wp.pl>
Date: Sat Jun 28 2003 - 23:51:25 CEST
[slacklist] Re: Problem z dyskiem (precyzuje)

Uz.ytkownik Filip Pniewski napisa?:
> Mam 2 dyski:
>
> 40Gb(duzy) - podmontowany jako 1 master (Moge = uzywac tylko 32Gb(poniewaz
> mam stary bios),
> powiedziano mi ze jak wyjme zworke i bios go nie = pozna to linux da sobie
> rade.
>
> 8Gb(maly)- podmontowany jako 2 slave
>
> Teraz slacka mam na duzym dysku, a chce go miec = na malym  #bios  :(
> Zamierzam to wykonac tak:
> 1. Utworzyc na malym dysku 2 partycje(swap =
> 2.  Na ext3 przegrac system
> 3. Dokonac zmian w /etc/fstab(*zmienic = lokalizacje swapa i ext3) }na
> [...]

Zanim zaczniesz sie bawic, sprawdz czy linux =
32GB. Ja mialem kiedys  40, bios widizal 8, a = linunx widzial calego.
Najlepsze jest to ze zapuscilem fdisk'a linuxowego, = ,zrobilem sobie
parttycje i nawet windoza widziala caly dysk :) = kshys