[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z dyskiem(precyzuje)

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Sun Jun 29 2003 - 10:58:26 CEST
[slacklist] Re: Problem z dyskiem(precyzuje)

  Na poczatek proponuje zrob sobie dyskietke = startowa z twoim kernelem
 odpal system z dyskietki podmontowujac dysk = jako root
 (oczywiscie zrob to po wyjeciu zworki)
Jak sie odpali i linux wykryje poprawnie rozmiar =
 bedziesz sobie mogl wszystko poprzenosic

Pozdrawiam Wojtek

PS Sorry za poprzedniego niekompletnego posta ale mi = sie zaszybko wyslalo