[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: PPP po kompilacji jadra

From: Krzysztof Górski <kshys13@wp.pl>
Date: Mon Jun 30 2003 - 01:08:38 CEST
[slacklist] Re: PPP po kompilacji jadra

Uz.ytkownik Filip Pniewski napisa?:

> A co Ci wyswietla jak wpiszesz = adsl-start?
> Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy :
> Mnie chodzi o to czy zaznaczyles odpowiednie = opcje dla sieciowki w nowym
> kernelu w sekcji network devices
> Jesli tak to sory
> (napisz co  mowi adsl-start)
>
> jesli nic nie zmieniales, ale nie sprawdzales to = zrob to,
> bo ja mam odwrotnie w starym kernelu nie dziala = a w nowym wszystko ok
>
> Istnieje mozliwosc ze nowy kernel ustawil = sterownik do sieciowki jako modol
>
> Sprawdz czy masz wszystko zgodnie z tym = opisem:
> http://www.linuxsos.desk.pl= /neo.html

> [...]

Nie do konca sie rozumiemy, siec lokalna dziala ok = (eth1 smiga bez
zarzutu, a sieciowka jest identyczna jak eth0). Wiec = blad musi dotyczyc
jakiejs opcji w kernelu (ktore??, co jest = niezbedne?). Opis na stronie
ktora podajesz odtyczy neo+ na usb, ja mam ta na eth. = A adsl-start po
porstu zachowuje sie tak jakby nie mogl nawiazac = polaczenia. Pustka.