[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

manager drukarek w Slacku 9.0

From: Jarosław Stemler <jstemler@drutplast.com.pl>
Date: Mon Jun 30 2003 - 12:08:06 CEST
[slacklist] manager drukarek w Slacku 9.0

Mam dwa problemy
1.  Jak przywrócić w "KDE - manager =
wykasowane drukarki "systemowe" : "do =
    Po instalacji Slacka jest = zainstalowany manager drukarek, a wnim standardowo zainstalowane =

    Chciałem usunąć nie używane = programy do drukowania typu CUPS, i lprng,
i pozostawić tylko lpr.
 Zabrałem się do usuwania w ten = sposób:
w "manager" drukarek wybrałem program = zarządzający wydrukem CUPS,
wykasowałem drukarki zarządzane przez niego, = powtórzyłem to z lprng.
Wygladało wszystko ok. Zamknąłem managera = uruchomiłem ponownie
i ... zniknęły mi drukarki z lpr'a.
    Teraz mam problem bo nie mam = pojęcia jak odtworzyć drukarki (pdf, ... -
te instalujące się w trakcie instalacji slacka). = /czyżby trzeba było
instalować Slacka ponownie?/
Z drukarkami sieciowymi nie ma problemu ale jak = przywrócić ww.?
Komputer używam w sieci i drukuję na drukarkach = windosowych - drukarki
zainstalowałem za pośrednictwem Apsfiltra. =

2. Mam jeszcze pytanie o CUPS, który do moich =
ze względu na typy drukarek jakie mam do =
zainstalowaniu CUPS'a nie ma on uaktywnionego = przycisku "drukowanie na
drukarkach udostępnianych z pod windows" To =
sa aktywne.
Może ktoś wie jak to uruchomić?
jstemler@drutplast.com.pl

to jest drugi list bo pierwszy chyba nie dotarł na = listę.