[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neostrada+

From: Tomek S. <tommysca@go2.pl>
Date: Wed Jul 02 2003 - 17:15:50 CEST
[slacklist] Re: neostrada+

> witam
> mam prowizoryczne pytanie, mianowicie gdzies = slyszalem ze jest problem z
dzieleniem neostrady+.....
> nie wiem na ile jest to prawda......moze ktos z = grupowiczow mi przyblizy
ta sprawe.....?

> z gory dziekuje
> Piotr Leśniak

Problemów nie ma - trzeba mieć tylko zainstalowany = pakiet rp-pppoe, po tym
konfiguracja przez "adsl-setup" i = uruchomienie przez "adsl-start". To się
tyczy modemów łączonych z kompem przez = sieciówkę. Inaczej jest z modemami na
USB - ale to chyba jeszcze jest testowane i ktoś z = tym walczył.

Pozdrawiam