[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dzielenie lacza i prawo.

From: kadzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Thu Jul 03 2003 - 01:24:03 CEST
[slacklist] Re: Dzielenie lacza i prawo.

Podpis pod takim regulaminem to jedna z mozliwosci = obrony, tylko co taki
regulamin nam moze dac w sadzie?? Tak na prawde = trudno przewidziec czy owy
podpis bylby cokolwiek warty. Moze ktos ma jakies =
komercyjne sieci musze sie jakos zabezpieczac, przez = jakies ustalenia
prawne...?