[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bash skrypt :))

From: jgr <jagernot@wp.pl>
Date: Thu Jul 03 2003 - 01:42:35 CEST
[slacklist] Re: bash skrypt :))

> niewiem czy dobrze zrozumialem ale czy tu = niebedzie potrzebny cron ?
> bo tak sie z astanawiam co (kto ma sprawdzać =
> pliku ? ) jesli bedziesz to robic sam to poco = skrypt :) a jesli inny
> skrypt to bedzie sprawdzal ?? .... moze warto =
> skryptu co dopisuje właśnie tą linijke do = w/w pliku ;) :)
>
> --
> Pozdrowienia,
>  = Wasilec           =             &= nbsp;    mailto:wasilec@wp.pl

Patrz, jeszcze raz wyjasnie, postaram sie bardziej = jasno :)) Przykladowo jest plik przyklad.txt, i zrobie: tail -f = przyklad.txt, na innej konsoli dopisze zrobie cos takiego, echo = "ble,ble,ble" >> przyklad.txt, wtedy na tej konsoli = pokaze mi sie cos takiego:

[user@localhost]$ tail -f przyklad.txt
ble,ble,ble

A mi chodzi o to zeby wynik tail byl taki:

[user@localhost]$ tail -f przyklad.txt
cos_tam: ble,ble,ble

pozdro jgr :))