[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: gry pod linuxa

From: Polesek <polesek@autocom.pl>
Date: Thu Jul 03 2003 - 16:56:53 CEST
[slacklist] Re: gry pod linuxa

Z natywnych portow to jeszcze Devastation, RTCW, Rune, = Kohan:Immortal
Sovereigns, Civilization: Call to Power, Myth II: = Soulblighter,Railroad
Tycoon II, Eric's Ultimate Solitaire, Heretic II, = Heavy Gear II, SimCity
3000, Soldier of Fortune, MindRover, Tribes 2, Heavy = Metal: F.A.K.K.2,
Postal Plus.

Wszystkie gry 3D maj±, przynajmniej u mnie, do 30% = fps wiecej niz pod Win.

Do innych polecam Winex 3.1, z obsluga D3D.

Pzdr.
R.